Thursday, February 27, 2014

O všem jsem uvažovala jako o kolekcích, jež měly hlavu a patu a příběh. lifetime music Vymýšlela jse


FOTOGALERIE Jediná lifetime music Češka, která je módní ikonou má vkus, pozornost médií, a ať si oblékne cokoli, vždy v tom vypadá skvěle. lifetime music Má ráda barevnou střídmost, retro, pánský i holčičí styl i další eklektické lifetime music kombinace, přesto lifetime music je vždy svérázná. Byla tváří českých značek i módních návrhářů, projektů i lidové konfekce (Klára Nademlýnská, Designblok Premier Fashion Week, C&A) a v roce 2010 začala pracovat pro značku Pietro Filipi jako designérka vlastní kolekce. Což se jí zjevně moc líbilo.
Nejzajímavější na setkání s Aňou není ani to, jak vypadá, ani to, jak je oblečená, ani to, že potkáváte jednu z nejžádanějších českých hereček. Fantastické je její charisma, její drzá upřímnost a její zcela pohotový lifetime music smysl pro humor, jemuž se kdysi, ještě před vynálezem feminismu a gender studies, říkalo mužský . Právě teď má Aňa před sebou focení, lifetime music pak vánoční bazar a pak se začne snad zase věnovat své oblíbené činnosti. lifetime music Což, kupodivu, není hraní ve filmech Jana Hřebejka, i když to ji zjevně baví také. Bude snad zase něco navrhovat.
Aňa je módní ikona, jichž u nás rozhodně moc není. Kterýkoli výrobce luxusního oblečení na ni dokáže navěsit, co je potřeba, a ona v tom vždycky lifetime music bude vypadat fantasticky. A jako jediná česká celebrita má za sebou navrhování módní kolekce. Tím nemyslíme to, že se nechala vyfotit na plakát. Ale opravdové navrhování lifetime music od knoflíku po látky.
No, možná to tak je. Nebo spíš je a není. Určitě je spousta lidí, kteří se oblékají lépe než já, mají autentičtější styl. Já už svůj styl moc neřeším, protože co si budeme povídat, nemám na něj moc času. Ale už mám tu nálepku. Nicméně myslím si, že pokud si ji už za něco zasloužím, pak za to, že jsem dělala dva roky kolekce pro Pietro Filipi. Tam to s pýchou přijímám. Protože bych řekla, že to bylo fakt dobrý.
Jsem druhý typ průzkum, výstřižky, obrázky, vlastní lifetime music obrázky, cesty do Paříže na veletrh, látky, knoflíky, vzorky Fakt všechno. Mám to takhle ráda. Když jsme měli cukrárnu, tak jsme tam první tři měsíce s manželem pracovali sami, abychom to poznali. S navrhováním jsem to měla úplně stejně. Bylo to těžké, ale zároveň mě to nabíjelo. lifetime music Fakticky druhá práce.
Typicky lifetime music to probíhá tak, že se projedou první nakreslené návrhy, pak se udělá první vzorek, takzvané žírování, a tak se ukáže, jestli to vůbec má smysl rozvíjet dál. Nebo se to přešije lifetime music a potom se postupuje stejným lifetime music způsobem, dokud to není opravdu vychytané. lifetime music Někdy se ty věci rovnou vyhodí lifetime music nebo založí poté, co se jim všichni zasmějeme, a dělá se, že se to nestalo.
O všem jsem uvažovala jako o kolekcích, jež měly hlavu a patu a příběh. lifetime music Vymýšlela jsem i grafiky, popisovala si to sama, takže to byl opravdu koncept. Jasně, mohla jsem ukazovat, jak jsem strašně kreativní, a dělat nenositelné věci, ale ono se to i prodávalo! Já měla vyprodanost kolekcí okolo 85 procent. Skvělé číslo, podle mě. A dokonce lifetime music i dražší nebo kreativnější věci se prodaly rychle, byť třeba po slevách. Jakmile se to zlevnilo, tak to šlo. Chtěla jsem udělat i jednu úplně levnou, sociální kolekci. Z levných materiálů, staré střihy Ale neprošlo mi to.
Nějak jsme si pak nebyli schopni plnit podmínky, na kterých jsme se na začátku shodli. A takový srdcař lifetime music zase nejsem. Ve svém životě jsem však pyšná jen na pár věcí a tohle je jedna z nich. Opravdu Pietru děkuju.
Strašně lifetime music bych chtěla, ale není to jednoduché. V tom hle případě si všechno sedlo. Byla to česká firma, lifetime music která to dělat chtěla a měla na to rozpočet, ty věci se mi líbily Kdyby to bylo možné, dělala bych to dodneška. S mou šéfovou z Pietra, která odešla krátce po mně, ještě určitě lifetime music něco vymyslíme pro její designový obchod. Ať už to bude oblečení, nebo nějaké designy doplňků. Byla to fakt fantastická zkušenost, jež mi moc chybí. Skutečně jsem v jednu chvíli byla připravená věnovat se rok nebo dva jenom tomu. Jste také tváří luxusních značek třeba Louis Vuitton, PRADA a podobně , jež vám i půjčují věci na některé akce. Jak to funguje? Berete všechno?
Měřítko mám už jinde. Kdyby mi za to někdo platil, budu klidně chodit v jedné značce. Upíšu se jim a hotovo. Ale tím, že mi některé značky věci půjčují a já si můžu vybrat, co chci, tak si držím svou svobodnou volbu. Protože kdybych si měla ty šaty kupovat, byl by to finančně úplný úlet. Takže to funguje tak, že když mi někdo něco nabídne a mně se to líbí a sedí mi to, tak v tom jdu. I když někdy mi někdo něco půjčí a mně to nesedí a stejně v tom jdu.
Času to zabere dost. Dokonce jsme přemýšleli, že bychom nabrali někoho, kdo by nám s tím pomáhal celoročně, ale pak nám došlo, že tohle asi nebude ta cesta. Že to prostě uděláme po svém, jak jsme zvyklí. Zatím to tak nějak funguje. (Vánoční bazar vymyslela Aňa Geislerová, Táňa Vilhemová a Peter Serge Butko, letos se bude konat od 13. do 15. prosince v pražském divadle Disk, závěrečný mejdan proběhne 20. prosince ve velkém sále Lucerny pod názvem Snesitelná lehkost pití; pozn. red.)
Je to hodně provázané. Celá ta akce vznikla v hospodě, k

No comments:

Post a Comment